באילו שכונות כדאי לחפש דירות למכירה בחולון?

מערכת שורש  כה טבת, תשפב  12/29/2021

אז איפה לחפש דירות ונדל"ן בחולון?
.......................

באילו שכונות כדאי לחפש דירות למכירה בחולון?

גוש דן הוא האזור המבוקש ביותר בארץ למגורים, והסיבות לכך ברורות: ריבוי הזדמנויות תעסוקה, מגוון רחב של אפשרויות בילוי, מזג אוויר נוח, קרבה לים וחיים נעימים באופן כללי. בהתאם גם בחולון דירות שמוצעות למכירה נחטפות תוך זמן קצר, בין השאר בגלל ההתפתחות המרשימה שלה במאה ה-21, המיתוג שלה כעיר הילדים, הידידותיות למשפחות, המוזיאונים הרבים שפועלים בה וגם רמת המחירים הסבירה בהשוואה לתל אביב וגם לרמת גן וגבעתיים ואפילו לראשון לציון. כתוצאה מכך חשוב להיות ממוקדים ולדעת בדיוק איפה כדאי לחפש דירות למכירה בחולון.

קריית בן גוריון
קריית בן גוריון היא שכונה בדרום חולון שמתאפיינת בכל היתרונות המרכזיים של העיר: מוסדות חינוך טובים, חיי קהילה תוססים, גינות ציבוריות ועוד. סטנדרט הבנייה בשכונה שהוקמה בשנות ה-80 של המאה הקודמת כשכונת יוקרה גבוה, ועוד יתרון משמעותי הוא הקרבה לנתיבי איילון ולתחנת הרכבת.

תל גיבורים
שכונה ותיקה שהוקמה לאחר קום המדינה בצפון העיר, סמוך לבית החולים וולפסון. כשמחפשים דירה למכירה בחולון שמציעה קרבה מרבית לתל אביב, תל גיבורים היא אופציה מומלצת, ועוד כדאי לקחת בחשבון את פרויקטי ההתחדשות העירונית שכבר מתבצעים בשכונה ואת אלה שנמצאים בשלבי תכנון וצפויים לשדרג את תל גיבורים ולמשוך אליה אוכלוסייה חזקה.

אגרובנק
דירות איכותיות למכירה במרכז חולון נמצאות בעיקר באגרובנק, אחת מ-5 השכונות שהרכיבו את חולון בעת היווסדה, ב-1940, ושמהן צמחה העיר הגדולה כיום. אגרובנק כוללת את רחוב סוקולוב וסביבתו, וגם באזור זה צפויה תנופת התחדשות – הן מבחינת מגורים והן מבחינת מסחר וחיי קהילה.

קריית שרת
שכונה בעלת מאפיינים דומים לקריית בן גוריון, ולכן גם היא אופציה מומלצת למשפחות שמחפשות דירות למכירה בחולון. מחירי הנדל"ן בקריית שרת נמוכים יחסית, ויש בה לא מעט אופציות בילוי. המרחק היחסי ממרכז העיר מייצר שלווה ומתאים מאוד לזוגות צעירים.

איפה עוד כדאי לחפש דירות למכירה בחולון?
שכונות נוספות שכדאי לבחון כשמחפשים דירות למכירה בחולון הן ג'סי כהן שבעבר התפרסמה בעיקר בהקשרים שליליים אבל כיום האופי שלה שונה ורמת המחירים בה אטרקטיבית במיוחד; חולון הירוקה שמהווה למעשה חלק מתל גיבורים; ונאות רחל.

איך למצוא דירה איכותית בחולון במחיר סביר?
חשוב להדגיש כי אמנם קיים היצע לא מבוטל של דירות למכירה בחולון אבל גם הביקוש גבוה. בהתאם חשוב להיות ממוקדים מאוד וכן לפעול באופן נחרץ, על-מנת לא לפספס הזדמנויות מוצלחות.

בפרט מומלץ להיעזר במומחים – נשות ואנשי נדל"ן שמכירים היטב את חולון ויודעים להתאים לכל אחד ואחת נכס שמספק מענה מושלם לצרכים שלהם. בנוסף משרד תיווך איכותי מציע מגוון רחב של דירות למכירה ברחבי חולון, כולל כאלה בבלעדיות, כך שהסיכוי למצוא תוך זמן קצר נכס מוצלח במחיר משתלם גבוה במיוחד.